Specsavers Opticiens

Singel 22
3861 AE Nijkerk

Bezoek website
Waarom kopen zoveel consumenten hun bril, contactlenzen of hoortoestellen bij Specsavers. Dat is eigenlijk heel logisch. Wij bieden een geweldige combinatie van een uitgebreid en kwalitatief aanbod, veel waarde voor uw geld en professionaliteit.

Zeer uitgebreid en kwalitatief aanbod
Specsavers beschikt over een zeer ruim en kwalitatief hoogwaardig assortiment bestaande uit meer dan 1.000 verschillende monturen. Ook u vindt bij ons absoluut het montuur dat bij u past.

Complete bril vanaf €29
Alleen al een montuur voor die prijs is een koopje... Specsavers maakt het nog voordeliger door er ook nog eens gratis enkelvoudige standaardglazen van PENTAX bij te doen. Ongeacht uw sterkte, prisma of cilinderafwijking!

Complete varifocale bril vanaf €99
En een complete varifocale bril heeft u al vanaf 99 euro. Ongeacht uw sterkte, prisma of cilinderafwijking!

Aanbieding: 2 voor 1!
Bij aankoop van een montuur vanaf €99,- krijgt u altijd gratis een tweede montuur uit dezelfde of een lagere prijscategorie, inclusief gratis PENTAX standaard enkelvoudige glazen van dezelfde sterkte in beide brillen. En dit is ongeacht uw sterkte, prisma- of cilinderafwijking.

Gediplomeerde opticiens
Bij Specsavers vindt u alleen professionele MBO-gediplomeerde opticiens of HBO-gediplomeerde optometristen met minimaal een driejarige overheidserkendeopleiding. Gegarandeerd. Deze garantie krijgt u helaas nog steeds niet bij iedere opticien in Nederland. U gunt uw ogen het beste. U gunt uw ogen Specsavers.

Afspraken met zorgverzekeraars
Specsavers werkt samen met vrijwel alle Nederlandse zorgverzekeraars. Zo krijgt u tot 25% extra korting, bovenop de vergoeding van uw zorgverzekeraar.

Stap gerust eens binnen bij Specsavers in Nijkerk !